Kernwaarden en verbindingen

Producten zijn geen losstaande uitingen, maar vormen deel van een geheel met een richting en doel. In ons werk kijken we naar verbindingen die we kunnen leggen tussen producten, processen, mensen en bedrijven. De kernwaarden die hieruit komen gebruiken we om de identiteit en strategie te bepalen. Dit doen we graag helder, transparant én eindproduct gericht.

Praktisch komen deze kernwaarden terug in de visuele uitingen zoals bijvoorbeeld het logo, visitekaartje, brochure en website.


Merk identiteit en doelgroep als basis van jouw strategie

Waar sta jij voor als bedrijf? Wat maakt jou anders dan je concurrent? En wie is jouw doelgroep, wat typeert hen en waarmee kun jij ze helpen? Samen met jullie product(en), processen en mensen vormt dit de basis voor een goede strategie. Als jij weet wie je doelgroep is, wordt ook inzichtelijk hoe je ze kan bereiken en welke kanalen hiervoor het best geschikt zijn. En met een heldere bedrijfs identiteit, weet je ook welke boodschap je naar je doelgroep wilt communiceren.


Jouw positie in de sector

Samen hebben we de juiste kennis en expertise die nodig is om je bedrijf relevanter, mooier en functioneler in de sector te positioneren. We kunnen je onder andere helpen met:

  • De merk identiteit van je bedrijf. Wat maakt jou speciaal? En kiezen klanten voor jou en niet voor je concurrent?
  • Het in kaart brengen van je doelgroepen. Wie zijn je doelgroepen? Wat zijn hun kenmerken?
  • Jouw waarden bepalen. Hoe sluit je aanbod aan bij je doelgroep(en)?
Strategische merk identiteit