Dagelijks worden er op zoekmachines miljarden zoekopdrachten gedaan. Daar wil jij natuurlijk tussen staan. Hoe mooi is het als jouw website met zoekwoorden op de eerste pagina staat tussen de organische resultaten! Zonder te betalen voor ‘clicks’ sta je altijd vooraan om als een van de eerste gekozen te worden!
Zoekmachine optimalisatie is in de breedte kijken. Techniek, tekst en zoekwoorden.
Laat je ons je SEO doen? Dan zorgen wij er voor dat je beter gevonden wordt op de juiste zoekwoorden, zodat je steeds meer verkeer naar je website krijgt. Het wordt pas echt mooi als er steeds meer verkeer naar je website komt en dit begint te merken in de cijfers; meer ingevulde contactformulieren, offerte aanvragen, verkoop en dus meer klanten. Met goede zoekmachine optimalisatie lukt dat!
Het algoritme van zoekmachines is continu in ontwikkeling, zo worden websites op steeds meer aspecten gewogen. Dit alles om ons als zoekmachine-gebruiker het beste én relevantste resultaat te kunnen bieden. Een website waar een gebruiker de weg niet kan vinden, helpt een gebruiker niet met het antwoord op zijn vraag. Én is dus geen goed zoekresultaat. Zoekmachines kijken naar websites die de informatie bieden én goed zijn in gebruik. Relevante en waardevolle content, die lekker leest én kwalitatieve informatie biedt is daarom de basis van elke goede website.
Korte check, is jouw website:
Levert gratis klikken op van relevante bezoekers
Verbetert de overall kwaliteit van je website
Inzetbaar in elke fase van de customer journey
Met Search engine optimization (SEO) verbeteren we het organisch verkeer naar je website. Zo kom je hoger in de zoekresultaten van de zoekmachines. Binnen de SEO worden er met drie termen geschermd voor de diverse onderdelen binnen dit specialisme; technische SEO (o.a. crawlbaarheid), on-page SEO (contentoptimalisatie) en off-page SEO (autoriteit opbouwen).
De term technische SEO wordt gebruikt voor alle technische aspecten van een website die geoptimaliseerd worden om de weergave van je website te verbeteren. Zo moet een website tegenwoordig goed schaalbaar zijn voor mobiel, tablet en desktop, maar ook teksten die te klein worden weergeven of met te weinig contrast zijn een no-go. Het hoofddoel van technische optimalisatie is het zorgen dat zoekmachines websites kunnen ‘lezen’ zonder dat ze problemen tegenkomen.
Content, content, content. On-page SEO is het optimaliseren van de inhoud van je website. Dit komt neer op het benoemen van zoektermen en het schrijven van goede unieke teksten. Goed gebruik maken van titels, alinea’s en het optimaliseren van je afbeeldingen.
Off-page SEO is het promoten van je website. Het verkrijgen van linkjes naar je website én het liefst ook relevant. Maar ook content die je op social media deelt. Zo kijken zoekmachines naar de relaties en maken ze de balans op waarvoor jij relevant bent.
Welke zoekwoorden zijn voor jou relevant? En waar liggen de kansen?
Waar valt technische winst te behalen?
Sluiten de zoekwoorden aan bij jouw content?
Wat is je huidige status? En waar liggen voor jou de grootste kansen?
Wat is het resultaat? En waar leggen we de focus?
Waar valt nog winst te behalen? En waar kunnen op inspelen?
Wil je weten wat we met jouw gegevens uit dit formulier doen? Lees dan onze privacyverklaring.