Hulp met je vindbaarheid

Laat je ons je SEO doen? Dan zorgen wij er voor dat je beter gevonden wordt op de juiste zoekwoorden, zodat je steeds meer verkeer naar je website krijgt. Het wordt pas echt mooi als er steeds meer verkeer naar je website komt en dit begint te merken in de cijfers; meer ingevulde contactformulieren, offerte aanvragen, verkoop en dus meer klanten. Met goede zoekmachine optimalisatie lukt dat!

Optimaliseren voor gebruik

Het algoritme van zoekmachines is continu in ontwikkeling, zo worden websites op steeds meer aspecten gewogen. Dit alles om ons als zoekmachine-gebruiker het beste én relevantste resultaat te kunnen bieden. Een website waar een gebruiker de weg niet kan vinden, helpt een gebruiker niet met het antwoord op zijn vraag. Én is dus geen goed zoekresultaat. Zoekmachines kijken naar websites die de informatie bieden én goed zijn in gebruik. Relevante en waardevolle content, die lekker leest én kwalitatieve informatie biedt is daarom de basis van elke goede website.

Korte check, is jouw website:

Waarom je de SEO van je website moet optimaliseren:

  • Levert gratis klikken op van relevante bezoekers

  • Verbetert de overall kwaliteit van je website

  • Inzetbaar in elke fase van de customer journey

Search engine optimization

Met Search engine optimization (SEO) verbeteren we het organisch verkeer naar je website. Zo kom je hoger in de zoekresultaten van de zoekmachines. Binnen de SEO worden er met drie termen geschermd voor de diverse onderdelen binnen dit specialisme; technische SEO (o.a. crawlbaarheid), on-page SEO (contentoptimalisatie) en off-page SEO (autoriteit opbouwen).

Technische SEO

De term technische SEO wordt gebruikt voor alle technische aspecten van een website die geoptimaliseerd worden om de weergave van je website te verbeteren. Zo moet een website tegenwoordig goed schaalbaar zijn voor mobiel, tablet en desktop, maar ook teksten die te klein worden weergeven of met te weinig contrast zijn een no-go. Het hoofddoel van technische optimalisatie is het zorgen dat zoekmachines websites kunnen ‘lezen’ zonder dat ze problemen tegenkomen.

On-page SEO

Content, content, content. On-page SEO is het optimaliseren van de inhoud van je website. Dit komt neer op het benoemen van zoektermen en het schrijven van goede unieke teksten. Goed gebruik maken van titels, alinea’s en het optimaliseren van je afbeeldingen.

Off-page SEO

Off-page SEO is het promoten van je website. Het verkrijgen van linkjes naar je website én het liefst ook relevant. Maar ook content die je op social media deelt. Zo kijken zoekmachines naar de relaties en maken ze de balans op waarvoor jij relevant bent.

SEO verbeteren

Goede zoekmachine optimalisatie

Zo pakken we het aan

Zoekwoorden onderzoek

1. Zoekwoorden onderzoek

Welke zoekwoorden zijn voor jou relevant? En waar liggen de kansen?

Website optimalisatie

2. Website optimalisatie

Waar valt technische winst te behalen?

Content optimalisatie

3. Content optimalisatie

Sluiten de zoekwoorden aan bij jouw content?

Autoriteit opbouwen

4. Autoriteit opbouwen

Wat is je huidige status? En waar liggen voor jou de grootste kansen?

Analyseren

5. Analyseren

Wat is het resultaat? En waar leggen we de focus?

Verbeteren en vooruitdenken

6. Verbeteren en vooruitdenken

Waar valt nog winst te behalen? En waar kunnen op inspelen?

< >

Samen maken wij het tot een succes!







    Wil je weten wat we met jouw gegevens uit dit formulier doen? Lees dan onze privacyverklaring.