Van merkvisie-traject tot logo en website

Verloskundigen ZorgSaam

Een merksessies traject voor het creëren van een passende identiteit en website voor de eerstelijns verloskundigenpraktijk ZorgSaam.

Passend website ontwerp voor ieder mobiel apparaat
Merkvisie traject voorafgaand aan het logo- en website proces
Responsive website ontwerp

Klantvraag

Ontwerp een huisstijl en realiseer een website voor de eerstelijns verloskundigenpraktijk van ZorgSaam Ziekenhuis, waarin herkenbare elementen zitten van de ZorgSaam huisstijl.

Onze aanpak

Binnen de ZorgSaam organisatie was er behoefte ontstaan voor het creëren van een eigen look & feel voor de eerstelijns verloskundigenpraktijk. Omdat er verschillende belanghebbende waren met een eigen visie is er gekozen om het project te starten met een merkvisie-traject. In dit traject zijn alle visie gehoord en is er stapsgewijs en doelgericht gewerkt naar een bundeling van de visies. Doelgericht zijn zo de stappen van het de identiteit gevormd en bepaald van kleuren tot vormen, van logo tot website. Met deze aanpak is er uiteindelijk een zeer goede, breedgedragen identiteit ontwikkeld en dit binnen een zeer kort tijdsbestek.

Het resultaat

Een mooi logo en mooie huisstijl die breed gedragen wordt binnen de organisatie van ZorgSaam. Uitgewerkt in een goede informatieve website waarin de gebruiker centraal staat. Met in de website informatie rondom de eerste 1000 dagen van een kind.

Bekijk het resultaat

Deze resultaten hebben we behaald:

  • Met merksessies interne draagkracht gecreëerd binnen de organisatie

  • Passende huisstijl gecreëerd die aansluit op het merk ZorgSaam

  • Realisatie van een goede informatieve website waarin de gebruiker centraal staat


Meer zien? Dat kan! Neem contact met ons op of bekijk onze andere cases.

Bekijk de cases

Kunnen wij jou ook helpen?







    Wil je weten wat we met jouw gegevens uit dit formulier doen? Lees dan onze privacyverklaring.